Szafeczka Babuszki Agafii part. I - Naturalny olejek do włosów.

6/24/2014 Adabloguje 0 Comments

Witam serdecznie :)
Dzisiaj wpis z serii "Szafeczka Babuszki Agafii": 




Gościem dzisiejszego programu jest Naturalny olejek do włosów: "wzmacniający" do włosów suchych i osłabionych z serii Receptury Babuszki Agafii. Jest to jeden z moich ulubieńców :). Kocham go za naturalny, ziołowy skład, przepiękny zapach i działanie. Nie ma sobie równych na mojej półce :). 



Prezentacja: Olejek przeznaczony jest do włosów suchych i osłabionych, tak więc posiadaczki włosów wysoko i średnioporowatych - olejek jest dla Was :). Jeśli ktoś ma kłopot z nadmiernym wypadaniem włosów, jak najbardziej olej jest odpowiedni w walce z tym problemem. 


Skład: Bogatyyy :). Przede wszystkim mamy wiele rodzajów olei, które nawilżają, nabłyszczają i regenerują nasze włosy. W składzie na pierwszej pozycji mamy korzeń łopianu, który odżywia osłabioną strukturę włosa, stymuluje ich porost i zapobiega ich wypadaniu. Drugą pozycje zajmuje rumianek, który koi i łagodzi, a także spełnia się jako macerat ( jest to olej roślinny z wyciągami roślinnymi). Więcej informacji na temat maceratów możecie znaleźć tutaj: http://magia-natury.pl/maceraty-postaw-na-nature/. Trzecia pozycja to Ekstrakt z korzenia żeń-szenia, który poprawia ukrwienie głowy i stymuluje mieszki włosowe. Podsumowując, olejek jest jak najbardziej naturalny, a moje włosy kochają ziołowe składy. 



Jeśli ktoś ma ochotę poczytać więcej na temat składu, podrzucam zdjęcie, składniki są napisane po angielsku, ale nie ma problemu ze znalezieniem polskich odpowiedników w Internecie :).




Opinia: Po prostu go uwielbiam. Tak jak widać na zdjęciu wyżej, nie mogę się z nim rozstać i po zużyciu pierwszej buteleczki od razu zakupiłam drugą. Po użyciu moje włosy są delikatne, błyszczące i hmmm... zadowolone ;). 

Cena: za 150ml zapłaciłam ok.15 zł

Dostępność: zakupiłam go w drogerii Jaśmin w Krakowie przy ul.Długiej. Można go również dostać w sklepach internetowych, korzystne ceny znajdziecie  w: http://lawendowaszafa24.pl/ oraz http://naturaorganika.pl/


Muszę przyznać, że mam słabość do rosyjskich kosmetyków, a zwłaszcza do produktów Babuszki Agafii. Z tej serii posiadam również dwie maski, szampon oraz spray na porost włosów. Kiedyś przyjdzie i pora na ich zaprezentowanie ;).

Jeśli lubisz naturalne składy, pełne ziół i cennych olejów, seria Babuszka Agafia jest dla Ciebie :). 


A tymczasem zmykam uczyć się do egzaminów, miłego popołudnia! :)

Ada.












0 komentarze:

Komentarze od Was sprawiają mi wielką radość ! :)).
Jesteście moją MOTYWACJĄ :-).