Masło do ciała Wild Argan Oil - recenzja :).

7/28/2014 Adabloguje 2 Comments

Cześć Wszystkim!


Wakacje w pełni, każdy korzysta z pięknej aury i uroku lata. W taką pogodę najlepiej wskoczyć do wody i stamtąd nie wychodzić - ja przynajmniej bym tak zrobiła ;).


A dzisiaj na blogu efekty testowania przecudownego masełka do ciała marki The Body Shop, zapraszam :)





Dla mnie definicja masła z prawdziwego zdarzenia! Wczorajsze kąpiele w basenie zakończyłam relaksacyjnym prysznicem, a następnie posmarowaniem całego ciała tym cudownym kosmetykiem. Skóra po basenie jest wysuszona i często musiałam nakładać kilka razy balsam. Nie tym razem ;). Wystarczyła niewielka warstwa masła i moje ciało było już  jedwabiście gładkie i super nawilżone. Smarowałam się wczoraj wieczorem, a o poranku, gdy przejechałam dłonią po mojej skórze, nadal była niezwykle mięciutka i delikatna. 




Nóżki można dotykać caaały czas ;).

Moje "ochy i achy" w skrócie:

  • konsystencja: masełko jest gęste, przyjemnie rozsmarowuje się na skórze i pozostawia delikatną, cieniutką warstewkę "delikatności"

  • zapach: intensywny i trwały, nie trzeba używać perfum! Dzisiaj przed wyjściem posmarowałam się masełkiem i każdy w rodzinie pytał, czym pachnę. Było czuć w całym domu ;)

  • zawartość olejku arganowego, który cuuudownie nawilża skórę. Kocham go na włosach, a teraz również na skórze

  • wydajność: wystarczy niewielka ilość, aby pokryć nasze ciało kosmetykiem

  • długotrwałe działanie: tak jak już wspominałam, wystarczy musnąć skórę, a kosmetyk od razu ładnie się wchłonie i sprawi, że nasza skóra będzie wyglądać o niebo lepiej 


  • dziewczyny, kosmetyk idealny na randkowe wieczory, faceci oszaleją gdy dotkną waszej skóry i poczują jej zapach ;) 


Marka The Body Shop zaskakuje :). Kosmetyki gwarantują wysoką jakość i przede wszystkim - powstają z naturalnych, wyselekcjonowanych składników. Zachęcam do odwiedzenia strony na facebooku: TheBodyShopPoland , może wpadnie i Wam coś w oko ;). 

.

Pozdrawiam gorąco,

Ada.






2 komentarze:

Komentarze od Was sprawiają mi wielką radość ! :)).
Jesteście moją MOTYWACJĄ :-).